Klantenservice

Het spreekt vanzelf dat u bij ons terecht kunt als u extra vragen hebt over onze collectie of wanneer u klachten zou hebben over uw bestelling etc. Wij raden u aan om bij klachten niet te wachten en zo snel mogelijk contact met ons op te nemen op e-mail adres: sales@betina.nl.

Ons adres is:

Betina BV printing Dutchfabric.

Contact: Hans ten Voorde
Adres: Wheeweg 63
7471 EV. GOOR – NEDERLAND

Tel.: 0031(0) 547 272 002
Voor alle informatie en vragen
gebruik het e-mail adres sales@betina.nl
het telefoonnummer is alleen voor heel urgente zaken.
e-mail: sales@betina.nl
website: www.dutchfabric.nl

Pour La France svp visiter:
www.l-arbre-de-vie.com

BETINA PRINTING – SHOP ON LINE.
Drukkers van historische sitsen
collectie Den Haan & Wagenmakers
Collectie L’Arbre de Vie
Directe verkoop vanuit de fabriek aan de particulier
Informatie en bestellingen uitsluitend via sales@betina.nl

Betalingen vooraf per Bank of Pay Pal.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

In verband met de vooruitbetaling en het op maat afsnijden van uw bestelling, is het noodzakelijk om dit zo snel mogelijk na de bestelling kenbaar te maken, e-mail: sales@betina.nl . Omdat de bestelling specifiek voor u op maat gesneden wordt kan deze na verwerking en verzending niet meer worden terug genomen.

Op welke manieren kan ik betalen?

Betaling uitsluitend in Euro’s. Voor betaling kunt u kiezen uit; Ideal, Mastercard. Visa en Pay Pal

Lees meer

Hoe lang duurt het gemiddeld ongeveer voordat mijn bestelling binnen is?

Doordat onze stoffen op voorraad zijn in onze stofdrukkerij in Goor, zal de levertijd in Nederland gemiddeld 3 dagen tot een week bedragen.
Wanneer een dessin niet op voorraad is en moet worden bijgedrukt kan de levertijd uitlopen naar ongeveer 2 weken.
U wordt in zo'n geval door ons op de hoogte gebracht van de te verwachten levertijd.

Mijn bezorging is binngekomen, maar ik ben niet tevreden met het resultaat. Wat zijn nu mijn opties en kan ik mijn bestelling kosteloos terugsturen?

Wanneer uw naam en adres correct zijn opgegeven en uw bestelling is afgeleverd kan het in een uitzonderlijk geval voorkomen dat u niet tevreden bent. Wanneer er een drukfout onopgemerkt is gebleven kunt U direct na ontvangst contact met ons opnemen op e-mail adres: sales@betina.nl. In gezamenlijk overleg zal getracht worden om een oplossing te vinden. Retouren op grond van kleurafwijkingen b.v. in vergelijking met uw computer beeldscherm kunnen wij niet accepteren.

Hoe lang heb ik garantie?

Onze stoffen zijn "pigment"gedrukt, kleur- en wasecht, met name geschikt voor historische kleding en decoratie/gordijn stoffen in huis maar ook voor textiele werkvormen zoals patchwork. De stof kan met de hand gewassen worden op 30 graden. De door verhitting verkregen glanslaag verdwijnt tijdens het wassen. Door strijken op katoenstand wordt de glanslaag na wassen enigszins hersteld.

Hoe ziet het bestelproces eruit?

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig. In het hoofdmenu klikt u op één van de sub menu’s van uw keuze. Er verschijnt dan een overzicht van de artikelen uit de uitgezochte productgroep. Voor meer informatie over een specifiek artikel klikt u op het plaatje van het door u uitgekozen dessin. Er verschijnt dan een grotere foto met zoom functie, een artikelomschrijving en de prijs in Euro’s. Tegelijkertijd wordt u de mogelijkheid geboden om het door u gewenste artikel aan het winkelmandje toe te voegen. Door het icoontje aan te klikken in de menubalk, komt u automatisch bij de winkelmand terecht. Hierna volgt het betaalproces als volgt;

1. De totale kosten van een bestelling worden berekend door het land te vermelden van bezorging van uw bestelling. Wij adviseren u om voor u verder gaat, eerst de bestelling nog eens goed na te kijken op inhoud en verzend- en/of factuuradres.

2. Alle bestellingen worden verzonden met Post N.L. Betaling uitsluitend in Euro’s. Voor betaling kunt u kiezen uit; Ideal, Mastercard. Visa en Pay Pal

3. Nadat de betalingsopdracht is verzonden en uw bestelling definitief is, ontvangt u een bevestiging op uw e-mail adres . Nadat uw betaling is bevestigd wordt overgegaan tot verzenden en volgt de factuur met afhankelijk van de bestemming, een track-en trace code om uw bestelling te kunnen volgen.

4. Levering uit voorraad. Bezorging binnen Nederland en Europa tot ca. 5 werkdagen. Indien niet op voorraad wordt er bijgedrukt met een looptijd van/tot ca. 14 dagen.

5. Wanneer bij levering aan landen buiten de E.E.G. door ons geen B.T.W wordt berekend, betekent dat niet automatisch dat u eveneens geen belasting hoeft te betalen in het land van bestemming.

6. In onze shop online kunt u bestellen vanaf een kwart meter 50 x 75 cm./ 20 x 30 inch. “Dutchfabric” verzendt geen staaltjes of hoeveelheden minder dan een kwart of 25 cm.

7. Onze prijzen zijn particulier en inclusief 21% BTW. Voor ondernemingen in binnen- en buitenland gelden gebruikelijke belastingregels.

Zijn er verkoopadressen die ik kan bezoeken om de collectie te bekijken?

“Original Dutchfabric” collectie Den Haan & Wagenmakers wordt verkocht op deze shop online. Een aantal gespecialiseerde adressen zoals de museum- of quiltwinkels in Edam, Spakenburg , Leeuwarden, Schoonhoven en Staphorst voeren een geselecteerd klein gedeelte van onze collectie. Op verschillende patchwork tentoonstellingen in Nederland en omringende landen wordt de collectie gepresenteerd door “Het Laurierboompje”.

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×